مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-10سياسي

سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه خدمت به مناطق محروم باید در اولویت باشد تا عدالت اجتماعی محقق شود گفت: سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است.

- ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه امروز مصادف با درگذشت عالم مجاهد و مبارز آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران در سال 1358 است اظهار داشت: کلمات امام درباره آیت الله طالقانی قابل تأمل و درس آموز است و در خصوص ارتحال ایشان فرموده اند؛ ایشان پس از سال های طولانی خدمت و رنج و نگرانی و مجاهدت از میان ما رفت و با اجداد طاهرش مشهور شد و از این تعبیرات مشخص می شود که این شخصیت ممتاز چقدر از نظر امام راحل تأثیر گذار و خدمت گذار بود.

امام جمعه دماوند بیان داشت: امام راحل آیت الله طالقانی را برای جهاد و ارشاد و سختی کشیدن برای اسلام و مسلمین و افکار و گفتار و اعمال صحیح ستوده و فردا مصادف با سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید اسدالله مدنی امام جمعه و دومین شهید محراب در تبریز در سال 1360 که به روح همه شهدا و این بزرگوار و امام امت درود می فرستیم.

وی با بیان اینکه نامه امام علی به مالک اشتر روش کشور داری اسلامی را به خوبی تبیین کرده است گفت: مسئول در نظام اسلامی باید تقوا و مبارزه با هوای نفس را سرلوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است

سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است