مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-10پزشكي

تزریق 112 دُز واکسن کرونا در سقز


تاکنون بیش از 112هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، پروین خسروپور در جلسه هماهنگی واکسیناسیون که پیش از ظهر امروز جمعه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در نوبت اول 85 هزار و 729 دُز و در مرحله دوم هم 26 هزارو 657 دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان سقز گفت: در حال حاضر 3 مرکز تجمیعی در سالن ورزشی در بخش های ویژه بستری هستند و متاسفانه در هفته جاری نیز 6 نفر در سقز به علت کرونا فوت کرده اند.

رییس مرکز بهداشت سقز افزود: خوشبختانه با توجه به واکسیناسیون افراد با سن بالا، آمار مرگ و میر در این سنین کم شده است و امیدواریم تا 3 ماه آینده همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون را در سقز به اتمام برسانیم و موفق شویم زنجیره ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.

خسروپور اظهار کرد: در حال حاضر 11 تیم کار واکسیناسیون گروه های هدف در شهر سقز را انجام می دهند و قرار است دو تیم دیگر را نیز اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

رییس مرکز بهداشت سقز ادامه داد: روزانه در شهرستان سقز 2 هزار و 500 دُز واکسن تزریق می شود و امیدواریم این روند را به 3 هزار و حتی بیشتر افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 112 دُز واکسن کرونا در سقز

تزریق 112 دُز واکسن کرونا در سقز