مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-10اقتصادي

پرداخت 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان لرستان


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لرستان از پرداخت 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لرستان از پرداخت 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان خبر داد.

خدایار حسنوند با اشاره به اینکه هدف اصلی راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گسترش فرهنگ قرض الحسنه است، افزود: تمام تسهیلات پرداختی این صندوق به صورت قرض الحسنه و بدون سود و کارمزد است.

وی با بیان اینکه بیش از 19 میلیارد تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده، اضافه کرد: از این تسهیلات 123 مورد با اعتبار 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و آموزش کسب وکار، 1854 مورد تسهیلات کارگشایی با اعتبار 10 میلیارد و 854 میلیون تومان، ودیعه مسکن 436 مورد با اعتبار 4 میلیارد و 836 میلیون تومان، 90 مورد خدمات درمانی و فرهنگی با اعتبار 630 میلیون تومان و خدمات عمرانی 226 مورد با اعتبار 680 میلیون تومان پرداخت شده است.

حسنوند بیان کرد: جذب سپرده نیکوکاران و مشارکت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان بدون هیچ سودی نیکوترین خدمتی است که انسان به همنوع خود می تواند انجام دهد.

وی ضمن دعوت از تمام خیران و نیکوکاران برای سپرده گذاری در این صندوق گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در خرم آباد خیابان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان لرستان

پرداخت 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان لرستان