مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-10اقتصادي

68 روستای در معرض خطر در استان ایلام شناسایی شد


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: 68 روستای در معرض خطر در استان ایلام شناسایی شده که اطلاعات این روستاها به پژوهشکده سوانح طبیعی کشور ارسال تا پس از اعتبارسنجی توسط بنیاد مسکن پروژه های پیشگیرانه اجرایی شوند.

- آیت قیصربیگی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از شناسایی 68 روستای در معرض خطر در استان ایلام خبر داد و گفت: این روستاها در راستای ماموریت های مهم مدیریت بحران و در جهت پیشگیری و کاهش خطر در مناطق آسیب پذیر استان شناسایی شده اند.

وی افزود: این روستاها با حضور تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مدیریت بحران و بنیاد مسکن استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته اند.

مدیرکل بحران استان ایلام گفت: در مدیریت بحران استان پس از جمع بندی اطلاعات به پژوهشکده سوانح طبیعی کشور ارسال می شود تا پس از اعتبارسنجی توسط بنیاد مسکن  اجرای طرح ها و پروژه های پیشگیرانه اتخاذ و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ایلام از نظر بلایای طبیعی یک استان حادثه خیز در کشور به شمار می رود، اظهار داشت: از این حیث همواره یکی از مطالبات اصلی ما از سازمان مدیریت بحران کشور نگاه ویژه به این موضوع بوده که با نگاه مثبت متولیان امر مواجه شده و امروز سهم استان در تعریف طرح ها و پروژه های پیشگیرانه به طور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 روستای در معرض خطر در استان ایلام شناسایی شد

68 روستای در معرض خطر در استان ایلام شناسایی شد