مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-10سياسي

رونمایی از مستند «نقشی در بهشت» /خبرهای امیدوارکننده رییس کمیته فرهنگی اربعین


مستند «نقشی در بهشت» با حضور رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکز اربعین رونمایی شد.

- با حضور حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، استاد نجابتی مسئول کانون هنر شیعی و از اساتید برجسته گرافیک کشور و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در سالن نمایش هنرمند جهادگر زنده یاد سیدمحمد سجادی به نمایش درآمد.

مسعود نجابتی استاد مسعود نجابتی در مراسم رونمایی از مستند نقشی از بهشت با قدردانی از  موکب حضرت آیت الله تبریزی که فضای مناسب را در اختیار کانون هنر شیعی قرار دادند، گفت: این حمایت ها باعث شد خدماتی که ما هرسال به صورت پراکنده و با امکانات محدود در فضای پیاده روی اربعین به زائران ارائه می دادیم، شکل مسنجم تری به خود بگیرد و خدمات گسترده تری با امکانات بیشتر نیز ارائه شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق با همکاری و عزیزان هنرمندی که در مدت برپایی موکب با ما همکاری کردند شکل گرفت، اظهار داشت: با وجود شرایط آب و هوایی ناهموار  توانستیم اتفاق مبارکی را در این مسیر رقم بزنیم و خدمات فرهنگی و هنری ماندگاری را به زائران ارائه دهیم.

احمد نامداری احمد نامداری نویسنده و کارگردان مستند نقشی در بهشت نیز از  همکاری و پوشش وسیع رسانه ای فعالیت های موکب هنر شیعی توسط خبرنگاران اربعینی و عوامل همکار خود برای تهیه و تولید این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند «نقشی در بهشت» /خبرهای امیدوارکننده رییس کمیته فرهنگی اربعین

رونمایی از مستند «نقشی در بهشت» /خبرهای امیدوارکننده رییس کمیته فرهنگی اربعین