مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-10سياسي

بازدید هوایی رییس جمهور از معادن زغال سنگ پروده «طبس»


آیت الله رییسی از معادن زغال سنگ پرورده طبس به صورت هوایی بازدید کرد و همچنین برای شنیدن مشکلات معادن و معدن کاران این شهرستان در جمع کارگران معدن پروده طبس حاضر و با آن ها به گفت وگو پرداخت.

- صبح امروز در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده از طریق شهرستان طبس وارد استان خراسان جنوبی شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه طبس از سوی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت و در نخستین برنامه در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با مردم این شهرستان دیدار و سپس از معادن زغالسنگ پروده طبس بازدید کرد.

بازدید آیت الله رییسی از معادن زغال سنگ پرورده طبس به صورت هوایی بود و همچنین برای شنیدن مشکلات معادن و معدن کاران این شهرستان در جمع کارگران معدن پروده طبس حاضر و با آن ها به گفت وگو پرداخت.

شهرستان طبس با دارا بودن 29 معدن در حوزه زغال سنگ نقش مهمی را در تولید این ماده معدنی و صادارت آن به خارج از کشور دارد و ایجاد زیرساخت های معادن توسط دولت شامل خط ریلی، راه دسترسی، برق، آب و مخابرات برای توسعه معادن از جمله مهم ترین درخواست های مطرح شده در این بازدید بود.

طبس بزرگترین و مهم ترین شهرستان معدنی خراسان جنوبی است که حدود 76 درصد ذخایر زغالی کشور را در خود جای داده و بزرگترین حوضه زغال سنگ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هوایی رییس جمهور از معادن زغال سنگ پروده «طبس»

بازدید هوایی رییس جمهور از معادن زغال سنگ پروده «طبس»