مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-10اقتصادي

حقوق تمامی جانبازان زیر25 درصد در هرمزگان برقرارشد


برای اولین بار حقوق تمامی جانبازان زیر 25 درصد در هرمزگان برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: حقوق تمامی جانبازان زیر25 درصد برای اولین بار در هرمزگان برقرارشده است و این مشکل این عزیزان مرتفع شده است.

وی افزود: با افزایش 40 درصدی قبولی آزمون استخدامی فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران به رشد خوبی در حوزه اشتغال فرزندان ایثارگران دست پیدا کرده ایم.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با بیان این که هرمزگان تنها استان کشور بود که کلاس های تقویتی و بنیه علمی در خصوص آزمون استخدام مانند تست زنی، نحوه عدم استرس در آزمون و آشنایی با نحوه مصاحبه برگزار کرد، گفت: یکی از دلایل مهم افزایش رشد قبولی فرزندان تحت پوشش در آزمون استخدامی، حضور در کلاس های تقویتی بود.

ناوکی در ادامه به تشکیل کارگروه اشتغال در بنیاد شهید اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکیل هدفمند گارگروه اشتغال در بنیاد شهید، اطلاعات و آمار بیکاران و شاغلین این حوزه بروزرسانی شد و در کنار این موضوع شناسایی استعدادهای بیکاران نیز ارزیابی و جمع آوری شد که چه تعداد می توانند در حوزه استخدام و آزمون استخدامی شرکت کنند و چه تعداد می توانند از طریق تسهیلات و وام های یارانه ای مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق تمامی جانبازان زیر25 درصد در هرمزگان برقرارشد

حقوق تمامی جانبازان زیر25 درصد در هرمزگان برقرارشد