مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-10اقتصادي

نقش ارزنده تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار شبستر


فرماندار شبستر به نقش ارزنده تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار این شهرستان اشاره کرد، گفت: کاهش نرخ بیکاری به شش درصد در شهرستان شبستر حاصل تلاش تعاونی ها است.

- ، حسین عبدالهی قبل از ظهر جمعه در دیدار با جمعی از تعاونگران شهرستان شبستر گفت: اشتغال پایدار در بخش تعاون بیشتر از بخش های دیگر نمود پیدا کرده و امیدواریم ضمن تقویت روحیه تعاون در جامعه با اتکا به علم، در ارتقا جایگاه اقتصاد برای توسعه همه جانبه تلاش شود.

فرماندار شبستر تعاون را جزو آموزه های دینی عنوان کرد و خاطر نشان نمود: با جمع سرمایه های اندک در حوزه تعاون و تشکیل تعاونی های اشتغالزایی در زمینه تولید و خدمات، اشتغال پایدار را برای اعضا تعاونی در پی خواهد داشت.

وی بخش تعاون را یکی از بخش های فعالیت های اقتصادی در قانون اساسی ذکر کرد و تصریح نمود: کاهش نرخ بیکاری به 6 درصد در این شهرستان حاصل ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف به ویژه در شرکت های تعاونی است.

فرماندار شهرستان شبستر در بخشی از سخنان خود به کسب رتبه های برتر توسط تعاونی ها اشاره کرد و افزود: همکاران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن نظارت دقیق بر عملکرد تعاونی ها، مدیریت بهینه بر منابع تولید و همچنین کنترل و کاهش هزینه های تولید در بخش های مختلف که از انتظارات دولت و جامعه است، تلاش شود در فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارزنده تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار شبستر

نقش ارزنده تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار شبستر