مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-10سياسي

برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: برنامه های سازمان دانشجویان در سال های اخیر بسیار منظم برگزار می شد و به قدری برنامه ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن ها، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: برنامه های سازمان دانشجویان در سال های اخیر بسیار منظم برگزار می شد و به قدری برنامه ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن ها، الگوی رفتاری و عملکرد بعضی از سازمان ها و نهادهای دانشجویی قرار گرفت.

  سید علی اکبر شمسیان، روز گذشته در مراسم گرامیداشت بیست وسومین سالگرد سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دلیل تاسیس سازمان دانشجویان وجود نسل فعال و با ایده بود تا بتوانند به ساختار و مدیریت کشور کمک کنند.

خوشحال هستم که امروز با قاطعیت می توانم مطرح کنم که سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تعداد بسیار زیادی مدیر متعهد، دلسوز، علاقه مند و کارآمد در کل کشور دارد و در خراسان رضوی هم تعداد زیادی از این افراد مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: اگر در هر گوشه و دیاری از سازمان ها و نهادهای مختلف مشاهده کنیم، بسیاری از افراد سازمان دانشجویان در آن مکان ها مسئولیت دارند یا مشغول فعالیت های اجرایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است

برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است