مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-10پزشكي

وقتی تار زندگی از پود امید جدا می شود


10 سپتامبر (19 شهریور) روز جهانی پیشگیری از خودکشی نام دارد؛ روزی برای افزایش آگاهی درباره خطرات خودکشی و پیشگیری از آن در دنیا.

- ایسنا/اصفهان 10 سپتامبر (19 شهریور) روز جهانی پیشگیری از خودکشی نام دارد؛ روزی برای افزایش آگاهی درباره خطرات خودکشی و پیشگیری از آن در دنیا.

خودکشی همانگونه که راه های مختلفی دارد، علل متفاوتی نیز دارد؛ نداشتن مهارت های زندگی، اختلالات روحی و جسمی، اعتیاد به مواد مخدر و .

همه می توانند از علت های خودکشی در افراد باشند، اما یکی از مهم ترین علل خودکشی نا امیدی است.

سهیلا مهین پرور، روانشناس و مشاور خانواده، مدرس بهزیستی و رییس هیئت مدیره همیاران اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس گزارش انجمن بین المللی پیشگیری از خودکشی، هر سال بیش از 800 هزار نفر جان خود را بر اثر خودکشی از دست می دهند، اظهار کرد: بر اساس این آمار هر 40 ثانیه یک نفر به علت خودکشی در جهان فوت می کند.

خودکشی در میان 20 علت اصلی مرگ و میر وی با بیان اینکه خودکشی در میان 20 علت اصلی مرگ ومیر در جهان قرار دارد، گفت: آمار خودکشی در سال 2016 در جهان، 10.

5 نفر از هر 100 هزار بود.

البته میزان خودکشی در میان کشورهای جهان بسیار متفاوت است، به طوری که از 5 مرگ ناشی از خودکشی در هر 100 هزار نفر تا بیش از 30 مرگ ناشی از خودکشی در 100 هزار نفر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تار زندگی از پود امید جدا می شود

وقتی تار زندگی از پود امید جدا می شود