مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-10سياسي

سازمان دانشجویان، شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: اعتقاد ما این است که سازمان دانشجویان شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است و فعالیت های جامعه دانشجویی شاهرگ حیات یک جامعه به شمار می رود و طبیعتا سازمان دانشجویان می تواند و باید این نقش را برای جهاد دانشگاهی ایفا کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: اعتقاد ما این است که سازمان دانشجویان شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است و فعالیت های جامعه دانشجویی شاهرگ حیات یک جامعه به شمار می رود و طبیعتا سازمان دانشجویان می تواند و باید این نقش را برای جهاد دانشگاهی ایفا کند.

دکتر مهدی عباسی، روز گذشته در مراسم گرامیداشت بیست وسومین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که سازمان دانشجویان شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است و فعالیت های جامعه دانشجویی شاهرگ حیات یک جامعه به شمار می رود و طبیعتا سازمان دانشجویان می تواند و باید این نقش را برای جهاد دانشگاهی ایفا کند.

هر واحدی از استان ها که به سازمان دانشجویانش بها نداد، در سایر حوزه ها موفق نبوده و تجربه خوب و منحصر به فرد سازمان دانشجویان خراسان رضوی نشان می دهد که اگر برای فعالیت های دانشجویی در سایر حوزه ها اهمیت قائل شویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان، شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است

سازمان دانشجویان، شریان حیاتی جهاد دانشگاهی است