مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-09اقتصادي

خیز بنیاد مستضعفان برای تولید 26 میلیون متر چادر مشکی


در حال حاضر این کارخانه سالانه 10 میلیون متر انواع چادر مشکی را تولید می کند و در صورت تکمیل طرح توسعه ای در این مجموعه، ظرفیت تولید چادر مشکی تا سقف 16 میلیون متر قابل افزایش است.

- رییس بنیاد مستضعفان در بازدید از تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور در شهرکرد، از برنامه بنیاد مستضعفان برای افزایش تولید این کارخانه تا سقف 26 میلیون متر انواع چادر مشکی در سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری که به منظور بازدید از مجموعه های تولیدی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در این استان انجام شد با حضور در کارخانه حجاب شهرکرد اظهار داشت: این مجموعه مشتمل بر سه کارخانه است که با تولید انواع پارچه، زمینه اشتغال نزدیک به 500 نفر را به صورت مستقیم در 2 استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان فراهم کرده است.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این مجموعه به عنوان تنها تولیدکننده چادرمشکی کشور، انواع چادرهای مشکی مورد نیاز بازار را تولید می کند، گفت: تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است و این مجموعه علاوه بر تولید چادر مشکی، انواع فاستونی، پارچه های مانتویی، پارچه های مقنعه، شال و روسری، لباس کار، پارچه های صنعتی و منسوجات خانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بنیاد مستضعفان برای تولید 26 میلیون متر چادر مشکی

خیز بنیاد مستضعفان برای تولید 26 میلیون متر چادر مشکی