مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-09سياسي

راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم بازی سلام» در لرستان


مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان از راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم بازی سلام» به همت این سازمان خبر داد.

- راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی هم بازی سلام در لرستان ایسنا/لرستان مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان از راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی هم بازی سلام به همت این سازمان خبر داد.

احمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، فضایی برای هم افزایی مشارکت و شناسایی استعدادهای دانشجویی است، اضافه کرد: این سازمان در طول 23 سال فعالیت توانسته است خدمات و فعالیت های موثری انجام دهد.

وی از راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی هم بازی سلام با هدف جمع آوری اسباب بازی های نو، کارکرده سالم و لوازم التحریر از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، کانون های دانشجویی ویرمان و مهرباران خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و نیز با هدف کمک به خانواده های کم بضاعت، این پویش به نفع کودکان کم بضاعت و کودکان کار راه اندازی شده است.

حاتمی زمان اجرای این طرح را 15 تا 30 شهریورماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند هدایای خود را به آدرس خرم آباد، ابتدای کوی جهادگران، نبش خیابان صدرا، ساختمان جهاددانشگاهی لرستان سازمان دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم بازی سلام» در لرستان

راه اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم بازی سلام» در لرستان