مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-09پزشكي

سلول های بنیادی؛ آینده پزشکی دنیا


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از سلول های بنیادی، آینده پزشکی دنیا است.

- وزیر بهداشت در حاشیه کلنگ زنی مرکز جامع سلول های بنیادی و بازساختی سلطانیه عنوان کرد سلول های بنیادی؛ آینده پزشکی دنیا ایسنا/زنجان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از سلول های بنیادی، آینده پزشکی دنیا است.

بهرام عین الهی عصر امروز (18 شهریورماه)، در حاشیه کلنگ زنی مرکز جامع سلول های بنیادی و بازساختی در شهرستان سلطانیه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه از سلول های بنیادی در درمان بیماری ها استفاده می شود، اظهار کرد: آینده پزشکی دنیا در مسائل غیردارویی بوده و استفاده از سلول های بنیادی در درمان بسیاری از بیماری ها موثر خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر از سلول های بنیادی در درمان بیماری های قرنیه چشم و درمان بیماری های مربوط به پیوند مغز استخوان در کشور استفاده می شود و در آینده سلول های بنیادی در درمان بیماری هایی از قبیل دیابت، کارگر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه خیران در استان زنجان در بحث بهداشت و درمان همیشه پیش قدم هستند، ادامه داد: این کمک خیرانه برای یک کار پیشرفته پزشکی است و قابل ستایش است، البته دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانشگاهی پیشرفته و با دانشمندان برجسته ای در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلول های بنیادی؛ آینده پزشکی دنیا

سلول های بنیادی؛ آینده پزشکی دنیا