مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-09پزشكي

نقش ویژه بهورزان در دوران کرونا بر همگان ثابت شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شاید در زمان قبل کرونا زحمات بهورز ها نادیده گرفته شده بود، اما با توجه به اقداماتشان در دوران کرونا و امر واکسیناسیون، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شاید در زمان قبل کرونا زحمات بهورز ها نادیده گرفته شده بود، اما با توجه به اقداماتشان در دوران کرونا و امر واکسیناسیون، نقش مهم آنها به مردم اثبات شد.

دکتر محمدحسین صومی، در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه ی استانی که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: بهورزان انسان های نمونه ای هستند که با کمترین امکانات و با فعالیت شبانه روزی، نقش مهمی در پیشگیری بیماری ها و صیانت از سلامت مردم را دارند.

وی با اشاره به زحمات بهورزان در دوران شیوع کرونا خاطرنشان کرد: بهورزان به عنوان خادمین سلامت در ارائه ی خدمات، پیشگیری، رصد و واکسیناسیون کرونا ما را یاری کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا واکسن مورد نیاز مناطق را تامین کنیم و از دکتر درستی درخواست می کنم تا با تامین واکسن کافی، تمامی افراد بالای 18 سال را در روستاها بدون توجه به گروه سنی، واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که مسئولین بهداشت تمامی شهرستان های استان به صورت وبینار شرکت داشتن، از بهورزان نمونه ی استانی که بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه بهورزان در دوران کرونا بر همگان ثابت شد

نقش ویژه بهورزان در دوران کرونا بر همگان ثابت شد