مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-09پزشكي

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران


در این انتقال با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

- در این انتقال با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت گفت: عملیات پیوند قلب یک خانم 28 ساله اهل رشت که از طریق هوایی به تهران انتقال یافته بود با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی شادنوش افزود: در این انتقال با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا قلب این قهرمان 28 ساله از رشت به تهران منتقل شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) به یک مرد 52 ساله با موفقیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران