مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-09حوادث

کشف 120 دستگاه ماینر قاچاق در قدس تهران


فعالیت غیرمجاز تولیدکننده رمز ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می شود، لذا شهروندان هرگونه خبری در این زمینه را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

- فرمانده انتظامی استان تهران از کشف 120 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 27 میلیارد ریال از یک سوله در شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی ماینر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان قدس، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 شهرستان قدس با شناسایی محل نگهداری این دستگاه ها در یک سوله، با هماهنگی قضایی در بازرسی ها 120 دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان حدود 27 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: سوله موردنظر پلمب و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت غیرمجاز تولیدکننده رمز ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می شود، لذا شهروندان هرگونه خبری در این زمینه را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 دستگاه ماینر قاچاق در قدس تهران

کشف 120 دستگاه ماینر قاچاق در قدس تهران