مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-09اقتصادي

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ساماندهی شود


استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت اهتمام واحدهای صنایع تبدیلی به منظور تسریع در جذب سیب صنعتی با توجه به آغاز برداشت محصول سیب درختی در استان تاکید کرد.

- ، محمد مهدی شهریاری ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی ساماندهی و نظارت بر خرید و فروش سیب صنعتی استان، اظهار کرد: با توجه به آغاز برداشت محصول سیب درختی در استان، امسال پیش بینی می شود، یک میلیون و 270 هزار تن سیب درختی از سطح بیش از 60 هزار هکتار از باغات استان برداشت شود.

وی با بیان اینکه باید هماهنگی و همکاری بین بخشی در بین دستگاه های ذیربط برای ساماندهی جمع آوری و خرید سیب صنعتی در استان صورت پذیرد، افزود: با کسانی که اقدام به دپوی سیب درختی در حاشیه جاده ها کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شهریاری با بیان اینکه صاحبان کارخانجات صنایع تبدیلی نیز باید اقدام به خریداری سیب صنعتی از مراکز بهداشتی جمع آوری یا به صورت مستقیم از کشاورزان کنند، گفت: باید تلاش شود نقش واسطه ها و دلالان از این بخش حذف شود.

وی با انتقاد از برخی از کارخانه داران در ارتباط با دپو شدن سیب های استان در کنار جاده ها، اظهار داشت: متأسفانه برخی از افراد نسبت به ایجاد ایستگاه های خرید سیب در کنار جاده ها اقدام کرده و در چرخه خرید و فروش این محصول اختلال ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ساماندهی شود

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ساماندهی شود