مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-09سياسي

آمادگی برای سه شیفته شدن مراکز واکسیناسیون کرونا در سپاه لرستان


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: ما آمادگی داریم در صورت تامین واکسن از سوی علوم پزشکی، مراکز واکسیناسیون کرونا را سه شیفته کنیم.

- ، سردار مرتضی کشکولی در یازدهمین جشنواره مالک اشتر در لرستان اظهار داشت: خوشحالیم که رقابت سالمی را بین همه رده ها دنبال می کنیم و ارزیابی من از رده های سپاه به گونه ای است که در کل در همه رده ها حرکت خوب و رو به جلو بوده و پیشرفت خوب است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت، همدلی و برادری پایه کار است عنوان کرد: نباید کاری کنیم که تفرقه ایجاد شود که البته اینگونه مشکلاتی را نداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه از پایه های موفقیت در هر کاری دریافت درست مأموریت است افزود: خود را مکلف به انجام کار خوب بدانیم و در این راستا باید در همه رده ها، نظارت دقیق به عمل آید.

سردار کشکولی با تاکید بر وجود رقابت سالم در بین رده ها بیان داشت: در انجام امور باید مؤمن و انقلابی پای کار باشیم، کف کار در همه امور حسن انجام کار بوده و اگر کار خارق العاده انجام شود قابل تشویق است.

وی با اشاره به اینکه در کارآمدی، اسلامی شدن، ضد فساد شدن و امیدآفرینی در دولت جدید باید هم افزایی کنیم ادامه داد: برای جامعه سازی تلاش و کمک کنیم چرا که تولید این دولت اسلامی باید جامعه اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای سه شیفته شدن مراکز واکسیناسیون کرونا در سپاه لرستان

آمادگی برای سه شیفته شدن مراکز واکسیناسیون کرونا در سپاه لرستان