مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-09سياسي

برای رفع احساس تبعیض در خوزستان باید اقدامات جدی شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تبعیض در خوزستان در دهه های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

- ایسنا/خوزستان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تبعیض در خوزستان در دهه های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

شبیب جویجری در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز 18 شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان هرج و مرج امنیتی نداریم و امنیت به صورت تمام و کمال وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شاید ناامنی اجتماعی گاهی در خوزستان وجود داشته باشد اما این مساله منجر به هرج و مرج امنیتی نشده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: منکر کارها و اقداماتی که در گذشته برای خوزستان انجام شده است، نمی شویم اما باید بگوییم احساس تبعیض در خوزستان در دهه های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

جویجری عنوان کرد: باید تلاش شود با جلب نظر مرکز، توزیع عادلانه ثروت انجام شود تا شاهد حل مشکلات خوزستان باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تقلیل نرخ بیکاری در خوزستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع احساس تبعیض در خوزستان باید اقدامات جدی شود

برای رفع احساس تبعیض در خوزستان باید اقدامات جدی شود