مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-09سياسي

دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر رونمایی شد


با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر، مراسم افتتاحیه «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان» برگزار شد.

- ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار شناخته می شود و شهدای بزرگی را در این مسیر تقدیم کرده است.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری اضافه کرد: به منظور تشکیل دبیرخانه گردشگری مقاومت در بوشهر نشست های متعددی را با دستگاه های مختلف در سطح استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش خوبی برای برنامه ریزی جامع در حوزه گردشگری مقاومت و مقابله با استکبار صورت گرفته است افزود: گام هایی که سالانه باید در این مسیر برداشته شود تعریف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه دائمی برای پیگیری و مداومت همچون برنامه راهیان نور ایجاد شده است تا زمینه معرفی هر چه بیشتر استان بوشهر عرصه مقاومت فراهم شود.

وی همچنین به رونمایی از دانشنامه شهدای روحانیت استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در زمینه معرفی شهدای روحانی استان بوشهر کارهای بزرگی انجام شده است که در این کتاب ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر رونمایی شد

دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر رونمایی شد