مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-09اقتصادي

سیل هزار میلیارد تومان به استان قزوین خسارت وارد کرده است


قزوین_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته در حادثه سیل ماه گذشته استان قزوین در آوج و الموت نزدیک به یک هزار میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی فرخزاد در نشست ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که پیش از ظهر پنج شنبه در سالن جلسات ساختمان شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد اظهار کرد: 450 میلیارد خسارت سیل در سامانه مرکزی ستاد مدیریت بحران به تفکیک عملیات هر دستگاه اجرایی اعلام شده که لازم است ریز اطلاعات توسط کارشناسان ذی ربط پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: حدود 650 میلیارد خسارت به شهرستان تاکستان وارد شده و در مجموع برآورد خسارت وارد شده همراه با مسئله سیل مبلغ 1,000 میلیارد تومان است که البته بخشی از خسارات واردشده و خطرات رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه بهتر است از اعتبارات داخلی برای بخش لایروبی استفاده شود عنوان کرد: بنا شد تا اعتبارات محرومیت زدایی بر اساس نقطه نظرات ما تصویب شود.

این مسئول با اشاره به اینکه لازم است شرکت آب منطقه ای لای روبی رودخانه ها را برای جلوگیری از تهدیدات سیل آغاز کند تصریح کرد: تسهیلات 300 میلیارد تومانی برای پرورش ماهی برای جبران بخشی از خسارات وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل هزار میلیارد تومان به استان قزوین خسارت وارد کرده است

سیل هزار میلیارد تومان به استان قزوین خسارت وارد کرده است