مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-09سياسي

مطالبه گران در خط مقدم جنگ نرم هستند/ تهدیدات تحریمی علیه ایران رو به افول است


فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله(عج) گفت: در حال حاضر در میدان جنگ نرم قرار داریم و مطالبه گران در خط مقدم این جبهه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار محمدعلی جعفری ظهر امروز در نشست مطالبه گران استان اردبیل اظهار کرد: در سال های گذشته از تهدیدات نظامی و مشکلات امنیتی عبور کرده ایم و هم اکنون در جبهه جنگی بسیار مهم و سخت تر جنگ نرم قرار داریم که مطالبه گران در خط مقدم این جبهه هستند.

وی افزود: در طول 40 سال اخیر، با عنایت پرودگار متعال و به برکت حضور همیشه در صحنه مردم، خون شهدا و فداکاری های نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان و رهنمود های رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به قدرت و سطحی رسیده است که هیچ یک از دشمنان تصور اقدام علیه کشورمان را در سر ندارند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله(عج) تصریح کرد: در جنگ نرم، مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.

وجود دارد و می توانیم با مطالبه گری درست و حضور پرقدرت و میلیونی مردم در صحنه، جنگ نرم را پیروز و سربلند پشت سر بگذاریم.

تهدیدات تحریمی علیه ایران رو به افول است جعفری ادامه داد: در حال حاضر تهدیدات تحریمی علیه ایران رو به افول بوده و نفس های آخر خود را می کشد، البته طی سال های اخیر کشورهای غربی به مسؤولان با تفکر و نگرش غرب گرایانه امید بسته بودند و از این رو شاهد تهدیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گران در خط مقدم جنگ نرم هستند/ تهدیدات تحریمی علیه ایران رو به افول است

مطالبه گران در خط مقدم جنگ نرم هستند/ تهدیدات تحریمی علیه ایران رو به افول است