مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-09اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری اصفهان به 8.9 درصد/ سهم اشتغال تعاونی‎ های ایران در دنیا ناچیز است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کشور و استان کمبود و نبود نیروی ماهر است، گفت: تنها سه درصد تعاونی های دنیا در ایران قرار دارد که سهم ایران از کل اشتغال تعاون در دنیا تنها شش دهم درصد است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کشور و استان کمبود و نبود نیروی ماهر است، گفت: تنها سه درصد تعاونی های دنیا در ایران قرار دارد که سهم ایران از کل اشتغال تعاون در دنیا تنها شش دهم درصد است.

  کامران کلانی امروز (پنجشنبه-18 شهریور ماه) به مناسبت هفته تعاون در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دو رویداد در بحث تعاون در سطح ملی و بین المللی وجود دارد، اظهار کرد : هدف از نامگذاری هر دو رویداد ترویج و توسعه فرهنگ تعاون است.

وی با تعریف تعاون، گفت: در دنیا یکی از اشکال کارآفرینی، تعاونی ها هستند و یکی از مشخصه های این است که در تعاونی ها به طور یکجا تمام ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … را با هم تعریف می کنیم که این مدل موجب توزیع ثروت می شود و به نوعی این مدل اقتصادی در دنیا پذیرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: کشورهایی که اقتصاد قوی در دنیا دارند، بخش تعاون آنها قوی است همانند آمریکا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری اصفهان به 8.9 درصد/ سهم اشتغال تعاونی‎ های ایران در دنیا ناچیز است

کاهش نرخ بیکاری اصفهان به 8.9 درصد/ سهم اشتغال تعاونی‎ های ایران در دنیا ناچیز است