مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-09اقتصادي

چگونه شماره شبا بانک ایران زمین را دریافت کنیم؟


شماره شبا در اصل همان شماره شناسه حساب در ابعاد ملی و بین المللی است و این شماره برای هرچه راحت تر شدن انواع نقل وانتقال های الکترونیکی از بانکی به بانکی دیگر و از حسابی به حسابی دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک تمام بانک ها برای ارائه خدمات و تسهیل مبادلات بانکی از شماره شبا نیز استفاده می کنند در این میان بانک ایران زمین نیز از این خدمات بی بهره نبوده است و سعی کرده با بهترین نحو خدمات خود را در قالب شبا به مشتریان ارائه دهد.

شبا یا شماره حساب بانکی ایرانیان، بمنظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانک های کشور، توسط بانک مرکزی و مطابق با استاندارد 13616-ISO ، تبیین شده است.

هر شماره حساب بانکی، قابل تبدیل به یک شماره حساب شبا خواهد بود.

شماره شبا در اصل چیزی نیست جز همان شماره شناسه حساب در ابعاد ملی و بین المللی؛ و این شماره برای هرچه راحت تر شدن انواع نقل وانتقال های الکترونیکی از بانکی به بانکی دیگر و از حسابی به حسابی دیگر است.

این شماره همچنین در پی ساختارمند کردن و استاندارد ساختن مبادلات بین بانکی و بین المللی بانک های کشور بوده که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی تعریف و تبیین شده است و اکنون در تمام سامانه های پرداخت بین بانکی اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه شماره شبا بانک ایران زمین را دریافت کنیم؟

چگونه شماره شبا بانک ایران زمین را دریافت کنیم؟