مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-09سياسي

تعاونی , مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، تعاونی ها را مردمی ترین بخش اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: تعاونی ها با عضو گیری منسجم و اصولی عدالت را متبلور ساخته و مانع بی عدالتی می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، تعاونی ها را مردمی ترین بخش اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: تعاونی ها با عضو گیری منسجم و اصولی عدالت را متبلور ساخته و مانع بی عدالتی می شوند.

حسین فتحی در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگر و اعضای هیات مدیره اتحادیه امکان و مدیران تعاونی های کارگری استان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: بخش تعاون همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و در واقع تعاون به عنوان اقتصادمردمی همان اقتصادمقاومتی است.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر انقلاب، از تعاونی ها به عنوان چشمه جوشان اشتغال یاد کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی با تعاون، اشتغال و در سایه آن رفاه برای جامعه ایجاد می شود.

فتحی با بیان اینکه اکنون بیش از 80 هزار نفر در قالب تعاونی ها به صورت اشتغال مستقیم در استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 3 میلیون و223 هزار نفر در تعاونی های استان عضویت دارند که با در نظر داشتن اشتغال غیرمستقیم این حوزه، سهم اقتصادی مهم این بخش به خوبی مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی , مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است

تعاونی , مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است