مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-09اقتصادي

تشکیل شرکت سهامی خاص برای رفع مشکلات مرز باشماق


نماینده فعالان اقتصادی مرز باشماق مریوان گفت: فعالان اقتصادی مرز باشماق برای رفع مشکلات مرز یک شرکت سهامی خاص را ایجاد کرده اند و در این راستا رایزنی های لازم با استاندار و سایر متولیان امر صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدنجیب اداک پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد:از تمام اقداماتی را که از گذشته تا به امروز در مرز باشماق انجام شده ارج می نهیم.

وی تصریح کرد: عملکرد انبارهای عمومی را باید به دو بخش قبل و بعد از بستن قرارداد با استاندار و مالکین تقسیم کرد.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج افزود: انتظاری که از انبارهای عمومی وجود دارد بیان درد و مشکلات گذشته تا به امروز نیاز به 10 سال زمان است امروز باید با برنامه ریزی و راه حل مناسب زمینه رفع مشکلات مرز باشماق را با بهره گیری از تمام ظرفیت ها فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی مرز باشماق برای رفع مشکلات مرز یک شرکت سهامی خاص را ایجاد کرده اند و در این راستا رایزنی های لازم با استاندار و سایر متولیان امر صورت گرفته است.

دولت زمینه توسعه فعالیت های سرمایه گذاری در باشماق را فراهم کند نماینده فعالان اقتصادی مرز باشماق مریوان گفت: ما آمادگی فعالیت در قالب سرمایه گذاری در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شرکت سهامی خاص برای رفع مشکلات مرز باشماق

تشکیل شرکت سهامی خاص برای رفع مشکلات مرز باشماق