مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-09اقتصادي

اهلیت سنجی پیشرانان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: پیشران ها برای سرعت بخشیدن به کسب و کار افراد در بحث خرد انتخاب می شوند، به همین دلیل باید اهلیت این افراد جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: پیشران ها برای سرعت بخشیدن به کسب و کار افراد در بحث خرد انتخاب می شوند، به همین دلیل باید اهلیت این افراد جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی مورد توجه قرار گیرد.

علی عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان 294 فقره تسهیلات به مبلغ 235 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال، 543 فقره طرح به مبلغ 513 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط این صندوق، پرداخت شده است.

همچنین عملکرد استان در تسهیلات ضروری نیز پرداخت 1653 فقره تسهیلات ضروری با اعتباری به مبلغ 62 میلیارد ریال طی یک سال اخیر بوده است.

این مسئول در رابطه با تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی، ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید از سال ها قبل در حوزه مشاغل خانگی با عناوین مختلفی وارد شده و تسهیلاتی را در این بخش به خصوص بنگاه های زودبازده، مورد توجه قرار گرفت که هم تهدید و هم فرصت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهلیت سنجی پیشرانان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان

اهلیت سنجی پیشرانان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان