مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-09سياسي

تجارب دفاع مقدس باعث مقاومت مردم در برابر هجمه های داخلی و خارجی شد


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا گردم و کشورمان با استفاده از تجارب به دست آمده بتوانند در برابر هجمه های داخلی و خارجی مقاومت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ما جنگ طلب و شروع کننده نبودیم اما اجازه ندادیم دشمن تحمیل کننده بر ما چیره شود.

وی تصریح کرد: صدام و یا دشمنان به سبب تصرف خاک میهنمان وارد جنگ نشدند بلکه آنها می دانستند که اسلام توسط ایران اسلامی در منطقه و جهان فراگیر می شود و به همین سبب درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از هر قشر و قومیتی در پاسداری از کشور در این جنگ شرکت کرده و ما افتخار می کنیم که شهدای ما از همه اقوام و مذاهب هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسوول هستیم، بیان کرد: همه ما حتی خانواده های شهدا نیز در قبال خون شهدا مسوول بوده و باید در تداوم راه شهدا قدم برداریم.

قاسم پور گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس و تجارب به دست آمده از این جنگ نبود مردم و کشورمان نمی توانستند در برابر هجمه ها و حوادث داخلی و خارجی مقاومت کرده و امروز در منطقه اقتدار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارب دفاع مقدس باعث مقاومت مردم در برابر هجمه های داخلی و خارجی شد

تجارب دفاع مقدس باعث مقاومت مردم در برابر هجمه های داخلی و خارجی شد