مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-09اقتصادي

چرخه تولید و مصرف آرد در اردبیل پایش می شود


مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: چرخه تولید و مصرف آرد در استان اردبیل مورد پایش و رصد دقیق قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: چرخه تولید و مصرف آرد در استان اردبیل مورد پایش و رصد دقیق قرار می گیرد.

حسین وطن دوست 18 شهریورماه در جلسه آغاز طرح تحقیقاتی چرخه تولید تا مصرف آرد در اردبیل اظهار کرد: با هدف ارتقا کیفی آرد تولیدی و عرضه آن به نانوایی ها نهضت عظیم تحقیقاتی و پژوهشی به همراه رصد دقیق زنجیره تولید در این بخش مورد توجه قرار گرفته تا دغدغه های مردم در پخت و عرضه کیفی نان برطرف شود.

وی تصریح کرد: در گام اول گندم تحویلی از سیلوها و انبارها به کارخانه آردسازی مورد بررسی قرار می گیرد تا در این فرآیند گندم با کیفیت بدون سن زدگی و یا آلودگی به باکتری ها و مواد قارچی تحویل کارخانه های آردسازی شود تا آنها نیز در این چرخه تولید آرد با کیفیت را داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل به نمونه برداری های مکرر از آرد تولیدی در کارخانه های تولید و عرضه آرد اشاره کرد و گفت: در این مرحله نیز سعی بر این است تا سبوس گیری، اختلاط درست و غنی سازی آرد به همراه استراحت به موقع برای آردهای تولیدی انجام شده و در یک وزن و کیسه مشخص آرد تحویل نانوایی ها اعم از بربری پزی ها، سنگک پزی ها و لوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه تولید و مصرف آرد در اردبیل پایش می شود

چرخه تولید و مصرف آرد در اردبیل پایش می شود