مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-09سياسي

شهردار پاکدشت هفته آینده انتخاب می شود


طی فراخوان عمومی تعدادی رزومه دریافت شد که با بررسی آنها تا هفته آینده شهردار پاکدشت انتخاب می شود.

- محمد نجفی رییس شورای شهر پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره انتخاب شهردار پاکدشت اظهار کرد: افراد بسیار خوب و شایسته ای برای تصدی شهرداری به شورای شهر مراجعه و رزومه ارائه کردند و تقریباً یک جهت گیری در انتخاب شهردار  بین اعضای شورا صورت گرفته تا در هفته آینده نتیجه نهایی از بین واجدین شرایط مشخص خواهد شد.

 وی درباره ملاک انتخاب شهردار گفت: علاوه بر شرایط اولیه، تخصص و تجربه مدیریتی، بومی بودن، داشتن نگاه جهادی، انقلابی و مردمی بودن، فساد ستیز و داشتن تعهد جزو خط قرمز های شورا بوده همچنین باید توانایی اجرای مجموعه برنامه های ویژه شورا را هم داشته باشد.

رییس شورای شهر پاکدشت در رابطه با فساد ستیزی شهردار بیان داشت: مبارزه با فساد آرمانِ کاری ما است و شخصی که انتخاب می شود باید این ویژگی را داشته باشد که در مقابل فساد ایستادگی کرده زیرا سالم سازی ساختار، منابع انسانی و جلوگیری از تخلفات اصول مهم کار است.

 نجفی در ادامه افزود: طی فراخوان عمومی بالغ بر 20 رزومه از اشخاص مختلف برای شورای شهر پاکدشت ارسال شد که از این تعداد 8 نفر واجد شرایط شناخته شدند در نهایت از آن ها دعوت به عمل آمده تا در جمع اعضای شورای حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پاکدشت هفته آینده انتخاب می شود

شهردار پاکدشت هفته آینده انتخاب می شود