مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-09سياسي

سوگواره ریحانه الحسین(ع) در اعتاب مقدس ایران برگزار می شود


معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: سوگواره عزاداری ریحانه الحسین(ع) با حضور دختران خردسال 3 تا 5 سال به میزبانی آستان های مقدس در شهرهای مشهد، - سوگواره ریحانه الحسین(ع) در اعتاب مقدس ایران برگزار می شود ایسنا/قم معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: سوگواره عزاداری ریحانه الحسین(ع) با حضور دختران خردسال 3 تا 5 سال به میزبانی آستان های مقدس در شهرهای مشهد، قم ،تهران و شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت رقیه خاتون(س) عنوان کرد: این مراسم با عنوان سوگواره ریحانه الحسین علیهما السلام در سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها در شهرهای مشهد، قم , شیراز و تهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی در مشهد، آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در قم و حرم حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری میزبانان اصلی این سوگواره عزاداری خواهند بود.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان کرد: این مراسم در حرم قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا و مداحی احمد واعظی و سید محسن بنی فاطمی در یکشنبه هفته جاری مصادف با پنجم ماه صفر ساعت 17 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ریحانه الحسین(ع) در اعتاب مقدس ایران برگزار می شود

سوگواره ریحانه الحسین(ع) در اعتاب مقدس ایران برگزار می شود