مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-09اقتصادي

روایت چرخ هایی که از تکاپو افتاد


کارگاه تولیدی مصیری حدود 5 کیلومتر با نوراباد فاصله دارد، به سوی کارگاه راهی شدم، به آنجا که رسیدم با خنده نشاط آور مدیر کارگاه و همکارانش روبه رو شدم و خنده بر لبان من هم نقش بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، پوشاک از جمله نیاز های اولیه و ضروری تمام مردم جامعه است که رفع این نیاز در گرو ایجاد کارگاه های تولید پوشاک است.

شیروان مصیری متولد 53 در روستای نمونه و گردشگری سراب بهرام ممسنی، با راه اندازی تولید پوشاک، تولید عرقیات و پرورش طیور کارآفرین شد.

او اکنون از کار آفرینان موفق و توانمند شهرستان ممسنی است که برای رفع این نیاز مهم رو به تولید پوشاک آورد.

از ابتدای کارآفرینی تا ورشکستگی و آغازی نو برای تهیه گزارش به کارگاهش رفتم، ابتدا پیشنهاد داد تا از فضای تولید و محوطه کارگاه دیدن کنیم و من هم بسیار سریع قبول کردم.

در مسیر، از نحوه ورودش به سالن تولید پوشاک گفت: سال 1 375بعد از اینکه سربازی را تمام و ازدواج کردم، بالاخره باید برای خودم شغلی دست و پا می کردم و با جدیّت تمام روزها و ساعت ها تحقیق و بررسی کردم تا اطلاعاتی به دست بیاورم که شهرستان ممسنی در حال حاضر به چه شغلی نیاز دارد.

وی ادامه داد: بعد از تحقیق و بررسی با توجه به نتیجه ای که به دست آوردم دریافتم که طراحی و دوخت و کار تولیدی یکی از نیازهای ضروری جامعه به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت چرخ هایی که از تکاپو افتاد

روایت چرخ هایی که از تکاپو افتاد