مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-09ورزشي

پروژه نیمه کاره رها شده نداریم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در استان درحال اجرا است، گفت: پروژه نیمه کاره ورزشی رها شده نداریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در استان درحال اجرا است، گفت: پروژه نیمه کاره ورزشی رها شده نداریم.

صابر رحیمی در مراسم افتتاح دفتر جدید هیات پینگ پنگ استان در محل مجموعه ورزشی 15 خرداد، با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در استان، اظهارکرد: طی دو سال گذشته تحولات بزرگی را در حوزه زیرساخت های ورزشی در استان شاهد بودیم و سرانه فضای ورزشی استان رشد قابل توجهی پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در حال اجرا داریم که هیچکدام متوقف نشده اند و بخشی از آنها نیز توسط بخش خصوصی درحال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه رقم سرمایه گذاری پروژه های در حال اجرای استان توسط بخش خصوصی را حدود 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی یکی دو سال گذشته پروژه هایی را اجرا کرده ایم که پیش از آن در استان وجود نداشت و زمینه قهرمان پروری در بسیاری از رشته ها که تعدادی از آنها المپیکی هستند را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه کاره رها شده نداریم

پروژه نیمه کاره رها شده نداریم