مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-09اقتصادي

فعالان مجازی با 500 هزار دنبال کننده مشمول مالیات می شوند


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از مشمولیت کاربران دارای 500 هزار دنبال کننده رسانه های کاربرمحور از محل تبلیغات در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری اظهار کرد: کاربران دارای500 هزار دنبال کننده رسانه های کاربرمحور از محل تبلیغات در فضای مجازی مشمول مالیات خواهند بود.

وی ادامه داد: کاربران حقیقی و حقوقی دارای 500 هزار دنبال کننده رسانه های کاربر محور ناشی از تولید، انتشار و اشتراک گذاری محتوای تبلیغاتی در فضای مجازی، حسب مورد مشمول مالیات موضوع فصول چهارم و پنجم باب سوم قانون هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: اشخاص مزبور ملزم به ثبت نام و خوداظهاری در با استفاده از پایگاه های اطلاعاتی سازمان و اطلاعات واصله از سایر دستگاه ها از جمله وزارت اطلاعات و ارتباطات و فن آوری اطلاعات، نسبت به شناسایی اشخاص موضوع این دستورالعمل اقدام و فهرست کلیه مشولان اعم از ثبت نام و شناسایی شده را در تارنمای (سایت) سازمان امور مالیاتی منتشر کند.

انوری تأکید کرد: مؤدیان مالیاتی این دستورالعمل باید در راستای مقررات مواد 100 و 110 قانون مالیات های مستقیم از طریق خوداظهاری نسبت به تنظیم و تسلیم اظهارنامه مالیاتی مربوطه به فعالیت خود در مواعد مقرر و پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان مجازی با 500 هزار دنبال کننده مشمول مالیات می شوند

فعالان مجازی با 500 هزار دنبال کننده مشمول مالیات می شوند