مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-08سياسي

ضرورت زمینه سازی تغییر مثبت و بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه


باید زمینه های لازم برای تغییر مثبت و رویکرد اصلاحی زندانیان و بازگشت عزتمندانه به جامعه و آغوش خانواده فراهم شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان تبریز گفت: باید زمینه های لازم برای تغییر مثبت و رویکرد اصلاحی زندانیان و بازگشت عزتمندانه به جامعه و آغوش خانواده فراهم شود.

بابک محبوب علیلو در نشست شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، اظهار کرد: هدف از حبس و زندانی کردن افراد، اصلاح و بازپروری آن ها و کمک به بازگشت عزتمندانه به جامعه و آغوش خانواده است.

وی افزود: باید با هم فکری و هم افزایی زندانیان را در مسیر اصلاح و جبران مافات قرار داده و زمینه ی تنبه، بیداری، تغییر مثبت و رویکرد اصلاحی آن ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری چنین برنامه هایی بررسی راهکارهای کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از نهادهای ارفاقی و تسهیلات قانونی است.

محبوب علیلو با اشاره به بازدید از زندان مرکزی تبریز، اضافه کرد: هدف از این بازدیدها اطلاع مستقیم و بی واسطه از مسائل و دغدغه زندانیان و نظارت بر نحوه اجرای احکام قضایی و اشراف برشرایط نگهداری زندانیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه بازدیدها به صورت منظم و با برنامه ای مدون و سرزده انجام می شود، ادامه داد: طی بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت زمینه سازی تغییر مثبت و بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه

ضرورت زمینه سازی تغییر مثبت و بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه