مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-08سياسي

واکسیناسیون نانوایان خلخالی از فردا آغاز می شود


به لحاظ اقتضای شغلی و ارتباط گسترده نانوایان با مردم، واکسیناسیون نانوایان شهرستان در اولویت قرارگاه زیستی بوده و از فردا آغاز می شود.

- مسعود یگانه شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خلخال با اشاره به دیدار صمیمی با نانوایان شهر خلخال اظهار کرد: به لحاظ اهمیت شغلی نانوایان و اقتضای شغلی و ارتباط گسترده آنان با مردم در هنگام خرید نان و صف های نانوایی، واکسیناسیون نانوایان در اولویت قرارگاه زیستی شهرستان خلخال قراردارد و از فردا واکسیناسیون نانوایان در مراکز تجمیعی شهرستان خلخال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این که در دیدار با نانوایان، از آن ها درخواست شد تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، نان باکیفیت برای شهروندان خلخالی پخته شود، افزود: کم فروشی تضییع حقوق شهروندان بوده و تخلف است و در صورت مشاهده این مورد و استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها، واحدهای مذکور پلمب خواهند شد.

سهیمه آرد نانوایی هایی بی کیفیت حذف می شود سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: به خاطر کمیت نباید از کیفیت نان مردم کاسته شود و اگر مردم از نانوایان راضی نباشند، سهیمه آرد ابلاغی آنان کسر و به واحدهای باکیفیت اضافه خواهد شد.

یگانه فروش آرد خام از نانوایی ها را ممنوع اعلام کرد و گفت: بازدیدهای سرزده از واحدهای نانوایی ادامه خواهد داشت و در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون نانوایان خلخالی از فردا آغاز می شود

واکسیناسیون نانوایان خلخالی از فردا آغاز می شود