مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-08سياسي

تصمیم دولت برای سامان دادن به بازار مرغ


دولت به منظور تأمین کافی گوشت مرغ و آرامش بازار در این محصول غذایی استراتژیک، به شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد نسبت به واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی مورد نیاز کشور در قالب برنامه زمان بندی وزارت جهاد کشاورزی طی شش ماهه دوم سال 1400 اقدام نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هیئت وزیران با صدور مجوز برای شرکت پشتیبانی امور دام کشور به منظور واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی موافقت کرد.

در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی برگزار شد، دولت به منظور تأمین کافی گوشت مرغ و آرامش بازار در این محصول غذایی استراتژیک، به شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد نسبت به واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی مورد نیاز کشور در قالب برنامه زمان بندی وزارت جهاد کشاورزی طی شش ماهه دوم سال 1400 اقدام نماید.

همچنین شرکت پشتیبانی امور دام کشور می تواند به منظور تسریع در امور، با مسئولیت خود، از ظرفیت شرکت های خصوصی دارای اهلیت استفاده نماید.

تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی هیئت وزیران در ادامه و در راستای تکالیف مقرر در قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور، با پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهور مبنی بر تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی موافقت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دولت برای سامان دادن به بازار مرغ

تصمیم دولت برای سامان دادن به بازار مرغ