مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-08سياسي

​امنیت نرم مهمتر ازامنیت سخت است


وزیر کشور و جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا امنیت نرم را به مراتب مهمتر از امنیت سخت دانست و گفت: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه کرده و از امنیت سخت پرهیز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در جریان دیدار فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی ناجا با وی در محل وزارت کشور، ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی در خصوص ارتقاء امنیت جامعه، گفت: امنیت نرم به مراتب مهمتر از امنیت سخت است و ناجا به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه در این عرصه نقش بسزایی دارد.

وحیدی ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی در خصوص ارتقاء امنیت جامعه، اظهار داشت: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه کرده و از امنیت سخت پرهیز کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک سازمان جامعه محور بوده و مسئول سازی سایر دستگاه ها و نهاد های ذیربط در تولید امنیت جامعه از دیگر عملکرد های مهم ناجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​امنیت نرم مهمتر ازامنیت سخت است

​امنیت نرم مهمتر ازامنیت سخت است