مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-08حوادث

آخرین سکانس جنایت در کاروان سرای قدیمی


ماجرای مرد کارتن خوابی که پس از کشتن پیرمرد، شب را در بشکه قیر خوابید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دزد قرص های مخدردار که به جرم قتل پیرمرد نگهبان در یک کاروان سرای قدیمی مشهد دستگیر شده بود، سپیده دم روز یک شنبه گذشته به دار مجازات آویخته شد و بدین ترتیب آخرین سکانس این جنایت هولناک در زندان مرکزی مشهد رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاختصاصی خراسان، صبح نهم آبان سال 97 بود که یکی از کارگران انبار ضایعاتی در کاروان سرای قدیمی را به صدا درآورد تا نزد پیرمرد نگهبان برود.

در این هنگام کرامت شاگرد یکی از ضایعات فروشان که به خاطر خلافکاری و سرکشی با کارفرمایش به اختلاف خورده و از مدتی قبل نزد علی-م (پیرمرد نگهبان کاروان سرا) می خوابید، در حالی که تشکی را زیر بغل داشت در کاروان سرا را گشود.

کارگر ضایعاتی که پا به درون کاروان سرا گذاشته بود از کرامت پرسید علی کجاست؟ او هم در حالی که پاسخ می داد علی در اتاق نگهبانی خوابیده است از کاروان سرا خارج شد و رفت.

کارگر انبار هم در جست وجوی پیرمرد 81 ساله به سمت اتاق نگهبانی رفت اما ناگهان با صحنه وحشتناکی روبه رو شد.

پیکر پیرمرد مذکور در حالی که یک رشته روسری به دور گردنش پیچانده شده بود، کف اتاق قرار داشت و به قتل رسیده بود! دقایقی بعد با گزارش ماجرای مرگ مشکوک پیرمرد نگهبان به پلیس 110، نیروهای انتظامی به اطراف پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سکانس جنایت در کاروان سرای قدیمی

آخرین سکانس جنایت در کاروان سرای قدیمی