مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-08سياسي

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای ازجهانی شدن گفتمان مقاومت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به جهانی شدن فرهنگ حسینی، گفت: پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت و خیزش آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری شامگاه امروز در هشتمین گردهمایی مدیران ، معاونین و روسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در بابل با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم مرهون این فرهنگ و ایثار و مجاهدت های شهیدان انقلاب اسلامی است.

شکریان با اشاره به هراس دشمنان از اجتماع میلیونی زائران پیاده روی اربعین حسینی، تاکید کرد: این اجتماع بزرگ و بی نظیر در پیاده روی اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی انداخته است و دشمنان فرهنگ حسینی هم خوب می دانند که این ظرفیت عظیم جلوه ای از جهانی شدن فرهنگ مقاومت و پایداری است و این عشق و ارادت در بین محبان حضرت سیدالشهدا (ع) دیگر مرز نمی شناسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی در تمامی شهرهای استان ، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی دولت عراق و اعزام محدود زائران در این شرایط شیوع ویروس منحوس (کووید 19) ، باید از همه ظرفیت های هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای ازجهانی شدن گفتمان مقاومت است

پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای ازجهانی شدن گفتمان مقاومت است