مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-08اقتصادي

تولید لباس خنک کننده در بروجرد


یک شرکت فناور موفق به ارائه طرح فناورانه و تولید محصول لباس خنک کننده ای شده است که عمده کاربرد آن برای کارکنان پتروشیمی ها، شرکت های نفت و میعانات، - ایسنا/لرستان یک شرکت فناور موفق به ارائه طرح فناورانه و تولید محصول لباس خنک کننده ای شده است که عمده کاربرد آن برای کارکنان پتروشیمی ها، شرکت های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان های با دمای هوای بالاست.

کامران خسروی مخترع این لباس با اشاره به اینکه در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ماسک های صنعتی و بیهوشی فعالیت داریم از ثبت اختراع جدیدی تحت عنوان لباس های خنک کننده و گرم کننده خبر داد و تصریح کرد: این محصول در کشورهای توسعه یافته با قیمت های گزافی تولید شده و این درحالیست که ما موفق شده ایم این محصول را با بهره گیری از روش های سیالاتی و با قیمت بسیار پایینی که توجیه اقتصادی دارد تولید کند.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر دنیا به سمت تغییرات آب و هوایی و افزایش دما پیش می رویم، افزود: لباس خنک کننده تولید شده در شرکت کاوش صنعت بروجرد خاصیت خنک کنندگی در فصل گرما را دارد، اگر در جایی هستید که دمای هوا بالای 55 تا 60 درجه است می توانید این لباس را استفاده کنید.

خسروی در توضیح کارکرد محصول تولیدی شرکت کاوش صنعت بروجرد عنوان کرد: این لباس دارای دو الی سه پاکت شارژی است که از طریق نازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لباس خنک کننده در بروجرد

تولید لباس خنک کننده در بروجرد