مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-08ورزشي

جزییات تمرین ورزشی مختلط و شایعه بازداشت رییس هیئت دوومیدانی طرقبه شاندیز


رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز گفت: موضوع بازداشت رییس هیئت دوومیدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد ولی به مربیان آقایی که با خانم ها در پیست دومیدانی طرقبه تمرین داشتند تذکرات لازم داده شده است.

- امیررضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز در خصوص خبر بازداشت رییس هیئت دومیدانی طرقبه شاندیز اظهار کرد: بازداشت رییس هیئت دوومیدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد ولی مطلبی که مطرح شده با این محتوا که از تابستان امسال تمرین ورزشی مختلط در این مجموعه انجام شده به خاطر موضوع کرونا از خرداد، تیر و مرداد کلاً مجموعه ورزشی تعطیل بوده است و اصلاً بحث تابستان که این اتفاق افتاده نبوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز با اشاره به طرح این موضوع که مربی آقا در مجموعه روباز و  پیست دوومیدانی طرقبه با خانم ها تمرین داشته است، افزود: به  مربیانی که این کار را انجام داده اند تذکرات لازم داده شده است، ولی چون رعایت نکرده بودند آن ها را خواستند و تعهدات از آن ها گرفته شده که این موارد دیگر تکرار نشود.

وی با اذعان به اینکه موضوع بازداشت رییس هیئت دوومیدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد و این همکار ما در مسئولیت خود در حال انجام وظیفه است، تأکید کرد: آن افرادی که با عنوان مربی بودند و کسانی که دست اندرکار این موضوع بودند امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تمرین ورزشی مختلط و شایعه بازداشت رییس هیئت دوومیدانی طرقبه شاندیز

جزییات تمرین ورزشی مختلط و شایعه بازداشت رییس هیئت دوومیدانی طرقبه شاندیز