مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-08سياسي

خراسان شمالی جزء استان های محروم است/ برگزاری شور عاطفه ها از 20 شهریور


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: با توجه به جمعیت استان 25 درصد خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در این موضوع جزء استان های محروم در کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امسال شور عاطفه ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد از 20 شهریور تا 11 مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: برنامه جشن عاطفه ها باهدف تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند و محروم در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج، صداوسیما و آموزش وپرورش در سراسر آسان برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 12 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم با توجه به محدودیت منابع دولتی از طریق هم افزایی و مشارکت خیرین بزرگوار در شور عاطفه ها اقدام اثربخشی در راستای تحقق مددجوی معیشتی، تحت پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد هزار و 202 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

الهی راد گفت: با توجه به جمعیت استان 25 درصد خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در این موضوع جزء استان های محروم در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی جزء استان های محروم است/ برگزاری شور عاطفه ها از 20 شهریور

خراسان شمالی جزء استان های محروم است/ برگزاری شور عاطفه ها از 20 شهریور