مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-08اقتصادي

زمان دریافت وام کرونا برای مشاغل تمدید شد


در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که به ریاست محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت تعاون، - جی پلاس؛ زمان پرداخت وام برای 14 رسته شغلی آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه امسال تمدید شد.

تسنیم در ادامه نوشت: یکی از سیاست های بانک مرکزی در زمان شیوع کرونا، پرداخت وام به کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط به وجود آمده است؛ برهمین اساس متقاضیان بعد از تشخیص بانک مرکزی و سامانه کارا می توانند به بانک های معرفی شده مراجعه کنند.

بر اساس دستورالعمل های بانک مرکزی، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش ها و رسته های تعیین شده از سوی وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی که فعالیت های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال مواجه شد، مشمول این تسهیلات می شوند.

این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص خواهد یافت که در سامانه کارا ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کرده و به بانک معرفی شده باشند.

برهمین اساس، بانک ها با هدف کمک به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین حفظ اشتغال و تامین هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دریافت وام کرونا برای مشاغل تمدید شد

زمان دریافت وام کرونا برای مشاغل تمدید شد