مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-08سياسي

اهتمام دستگاه قضا برای برخورد با مصادیق مجرمانه واکسن هراسی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از اهتمام دستگاه قضا برای برخورد با مصادیق مجرمانه واکسن هراسی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با مستمر تشکیل می شود و نشست هفته جاری نیز بر موضوع واکسیناسیون و با حضور نمایندگانی از دستگاه قضایی و پلیس فتا استان تمرکز داشت.

وی با اشاره به اهتمام جدی و اراده دستگاه قضا برای مقابله با مصادیق مجرمانه واکسن هراسی خاطرنشان کرد: البته مشکل دیگر در مسیر مبارزه با کرونا، تبلیغ برخی طب ها در برابر طب نوین است که در این مسیر علاوه بر ضرورت رصد و پایش در حوزه قضایی، مراکز فرهنگی و حوزوی نیز باید به اقناع سازی روی آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه اخیر شورای اطلاع رسانی استان، ضرورت آگاهی بخشی عمومی درباره تعدد مراکز واکسیناسیون در استان و همچنین اثربخشی واکسن و عوارض قابل اغماض آن برای ترویج بیشتر واکسیناسیون بود، ضمن آن که تمام اقداماتی که سبب گسترش و توسعه واکسیناسیون می شود نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی سپس به تمرکز بیشتر اصحاب رسانه استان برای خلق تیترهای مؤثرتر در موضوع مبارزه با کرونا و ترویج واکسیناسیون توجه داد و گفت: به همین منظور، جشنواره ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دستگاه قضا برای برخورد با مصادیق مجرمانه واکسن هراسی

اهتمام دستگاه قضا برای برخورد با مصادیق مجرمانه واکسن هراسی