مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-08اقتصادي

دوگانگی محسوسی را در اجرای مصوبات ستاد کرونا شاهد هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: متأسفانه در اجرای مصوبات ستاد کرونا دوگانگی محسوسی وجود دارد، در برخی حوزه ها هیچ محدودیتی نیست ولی با حوزه هنر سختگیرانه برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون پشت سر بگذارند، هنرمندان حتی در زمینه معیشت هم به مشکل برخوردند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: فعالان بخش های هنری به شدت نیازمند حمایت هستند تا از مشکلاتشان کاسته شود، همچنین باید گفت در کنار کاهش مشکلات هنرمندان تلاش مضاعف برای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در استان هدفگذاری شده است.

دانشی گفت: در شهرستان ساوه 500 میلیون تومان یارانه وزارت ارشاد به هنرمندان این شهرستان پرداخت کرده، حدود 500 نفر هنرمند در شهرستان ساوه فعالیت دارند این در حالی است که از این تعداد فقط 120 نفر آنها از خدمات صندوق بیمه هنرمندان استفاده می کنند که وزارت ارشاد در 2 مرحله مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به 120 نفر عضو صندوق بیمه یارانه پرداخت کرد و همچنین بیمه آنها به روز انجام شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد :60 درصد هنرمندان عضو صندوق بیمه هنرمندان نبوده و در بروز ، اصلاح حقوق شهروندی و اصلاح ساختار آموزشی در مهد کودک ها از مصوبات این جلسه از شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی محسوسی را در اجرای مصوبات ستاد کرونا شاهد هستیم

دوگانگی محسوسی را در اجرای مصوبات ستاد کرونا شاهد هستیم