مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-08اجتماعي

پرهیز از تردد غیرضروری در مسیرهای ییلاقی مازندران


سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی ترافیک طی روزهای پایانی هفته در مسیرهای ییلاقی مازندران، گفت: تاکید ما به مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تردد پرحجم خودروها در مسیرهای ورودی شمال، اظهار کرد: از لحاظ جوی شاهد بارش های پراکنده در مسیرهای پایین دست و همچنین مه آلودگی و کاهش دید محورهای گدوک در محورهای شمال اشاره کرد و افزود: در طرح محدودیت های کرونایی جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته می شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 690 دستگاه خودرو اعمال قانون و 123 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 109هزار و 130 دستگاه خودرو اعمال قانون و 77هزار و 447 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با اشاره به پیش بینی ترافیک طی روزهای پایانی هفته در مسیرهای ییلاقی مازندران، تصریح کرد: تاکید ما به مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری است و تجربه ثابت کرده هرجا همراهی مردم بوده موفق عمل کردیم .

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان گفت: احتمال سقوط سنگ و ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان به ویژه ارتفاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از تردد غیرضروری در مسیرهای ییلاقی مازندران

پرهیز از تردد غیرضروری در مسیرهای ییلاقی مازندران