مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-08سياسي

گردشگری اولین بخش غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو دبی


پاویون گردشگری ایران به عنوان درگاه ورودی، نخستین بخش از 9 بلوک غرفه کشور در نمایشگاه اکسپو دبی 2021 از تاریخ 9 مهر ماه 1400 تا 11 فروردین 1401 در دبی برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، ولی تیموری در وبینار با مدیران کل و معاونین گردشگری استان های کشور که با حضور شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی به عنوان مجری با هدف هماهنگی نهایی برنامه ها و جایگیری در ساختار کلی اکسپو دبی 2021 برگزار شد، اظهار داشت: پاویون جمهوری اسلامی ایران در متراژی بالغ بر دو هزار مترمربع از 9 بخش یا بلوک تشکیل شده است.

بخش نخست بلوک شماره یک، محل ورود و گرفتن ویزای مجازی کشور ایران و همچنین بخشی است که اطلاعات مربوط به پاویون ایران از جمله نقشه، برنامه ها و غیره ارائه می شود و سپس بلوک پاویون گردشگری کشور در متراژ 57 مترمربع قرار دارد که در واقع اولین بلوک و محل ورود به سایر پاویون ها به شمار می آید و بازدیدکنندگان به منظور مشاهده سایر بخش های غرفه ایران باید از بلوک گردشگری وارد شوند.

وی با تاکید بر هماهنگی و مدیریت برنامه ها طبق شعار واحد نمایشگاه اکسپو با عنوان پیوند اذهان و خلق آینده ، افزود: ادارات کل استانی شرکت کننده در اکسپو دبی 2021 در تلاش باشند تا با ارائه برنامه های باکیفیت و تمرکز بر اطمینان بخشی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری اولین بخش غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو دبی

گردشگری اولین بخش غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو دبی