مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-08سياسي

سخنگوی سپاه: بعضی ها تلاش می کنند ساخت واکسن در کشورمان را کاری کوچک جلوه دهند


علی رغم همه تحریم هایی که متوجه کشور است، متخصصان و دانشمندان ما موفق به تولید واکسن هایی برای مقابله با بیماری کرونا شده اند و این در حالی است که رسانه های دشمن تلاش می کنند تا هیچ موفقیتی در کشورمان نمود پیدا نکند و به این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار شریف با بیان اینکه کسی نباید داشته ها و توانمندی های کشور را در مقابله با کرونا زیر سوال ببرد، گفت: برخی تلاش می کنند در خصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه ای دشمن است.

سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز در رزمایش مقابله با کرونا که از سوی بسیجیان سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: حضور میدانی ملت ما در میدان وسیع مقابله با ویروس کرونا تداعی کننده پشتیبانی مردم از رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیجیان در طی مدت فراگیری بیماری کرونا امتحان خوبی را پس دادند؛ البته همه می دانند مسئولیت اصلی مقابله با این بیماری بر عهده دولت است، اما با وجود این، طی مدت فراگیری کرونا در کشورمان، بسیجیان همچون گذشته برای مقابله با کرونا در میدان حضور یافتند.

سردار شریف گفت: در همین رابطه نیروی زمینی سپاه در تمام نقاط جغرافیایی کشور که وزارت بهداشت اعلام کرده، بیمارستان های سیار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: بعضی ها تلاش می کنند ساخت واکسن در کشورمان را کاری کوچک جلوه دهند

سخنگوی سپاه: بعضی ها تلاش می کنند ساخت واکسن در کشورمان را کاری کوچک جلوه دهند